Weergaven navigatie

Vandaag

ReliVisie

ZuidWestTV , Netherlands

Op vrijdag (om de 2 weken) om 10.00 uur is er op ZuidWest TV een uitzending van ReliVisie.

Repetitie SamenZangKoor

Praathuis, OLV van Lourdeskerk Prins Bernhardlaan 66, Bergen op Zoom, Netherlands

Het SamenZangKoor zingt de eerste 2 zaterdagen van de maand in de 17.00 uur viering van de OLV van Lourdeskerk. Ook luistert zij bijzondere vieringen op, olv van Gerard Akkermans. Voel je welkom om mee te komen zingen.

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

In de St.-Gertrudiskerk is tot Pasen de tentoonstelling Compassie. Op woensdag, zaterdag en zondag van 13.00 tot 16.30 uur te bezoeken.

Zaterdagviering

Parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes Prins Bernhardlaan 66, Bergen op Zoom, Netherlands

We komen op zaterdag samen om te bidden en te vieren. Dat brengt ons dichter bij God en versterkt ons geloof. In een viering hoor je verhalen die inspireren en kun je geraakt worden door de muziek.

Zondagviering in Sint-Catharinakapel

Sint-Catharinakapel Sint-Catharinaplein 21, Bergen op Zoom, Ingang poort Klaverstraat, Netherlands

We komen op zondag samen om te bidden en te vieren. Dat brengt ons dichter bij God en versterkt ons geloof. In een viering hoor je verhalen die inspireren en kun je geraakt worden door de muziek.

Zondagviering St.-Gertrudiskerk

Zondagviering in de OLV van Lourdeskerk

Eucharistieviering in het Pools

Iedere zondag viert de Poolse gemeenschap uit de regio de Eucharistie in het Pools. Neem voor reserveren en informatie contact op met Erik Akkermans.

Viering

We komen samen om te bidden en te vieren. Dat brengt ons dichter bij God en versterkt ons geloof. In een viering hoor je verhalen die inspireren en kun je geraakt worden door de muziek.

De Brongroep

De leden van de Brongroep gaan samen in gesprek over zingevingvragen en levensbeschouwelijke onderwerpen. De Brongroep komt iedere eerste dinsdag van de maand van 10.00 uur tot 12.00 uur bij elkaar in de Sint Catharinakapel.