Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

KRO NCRV Eucharistieviering

Parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes Prins Bernhardlaan 66, Bergen op Zoom, Netherlands

De Eucharistievieringen komen uit alle delen van het land. De bisdommen hebben ervoor gekozen iedere week de vitaliteit van geloof en kerk vanaf wisselende locaties te laten zien. Vanaf 09.45 uur wordt er een geloofsgesprek uitgezonden dat als context dient voor de aansluitende Eucharistieviering.

Eucharistieviering in het Pools

Iedere zondag viert de Poolse gemeenschap uit de regio de Eucharistie in het Pools. Neem voor reserveren en informatie contact op met Erik Akkermans.

Uitvaart Henricus Hubertus Joseph (Harry) Mulders

Crematorium Zoomstede Mastendreef 5, Bergen op Zoom, Netherlands

Maandag 8 april om 13.30 uur nemen we afscheid van Henricus Hubertus Joseph (Harry) Mulders, weduwnaar van L. (Tineke) Mulders-Roest in de crematorium Zoomstede, Mastendreef 5, Bergen op Zoom. Hij overleed zondag 31 maart op 73-jarige leeftijd en woonde in Bergen op Zoom.

Viering van Woord, Gebed en Communie

We komen samen om te bidden en te vieren. Dat brengt ons dichter bij God en versterkt ons geloof. In een viering hoor je verhalen die inspireren en kun je geraakt worden door de muziek.

Oecumenisch middaggebed

Sacramentskapel, St.-Gertrudiskerk Grote Markt 10, Bergen op Zoom, Netherlands

Oecumenisch middaggebed om 12.15 uur in de Sacramentskapel, ingang Grote Markt. Maandelijks iedere tweede woensdag.

Lofprijs- en gebedsavond

Grot OLV van Lourdeskerk Prins Bernhardlaan 66, Bergen op Zoom

De gebedsavonden bestaat uit gebed, zang, stilte en een lezing over de Bijbel. Centraal staat het luisteren naar God. Doel is het groeien in eenheid met elkaar en verbondenheid met God die van ons houdt.
Elke 2de en 4de woensdag van de maand in de Grot van de OLV van Lourdeskerk

Repetitie LieveVrouweCantorij

Cantatorium, St.-Gertrudiskerk Grote Markt 10, Bergen op Zoom, Netherlands

De LieveVrouweCantorij zingt in uitvaart- en huwelijksvieringen in beide kerken. En in seniorenvieringen en op verzoek in andere vieringen. Het koor staat onder leiding van Gunita Kronberga. Voel je welkom om mee te komen zingen.

ReliVisie

ZuidWestTV , Netherlands

Op vrijdag (om de 2 weken) om 10.00 uur is er op ZuidWest TV een uitzending van ReliVisie.

Repetitie SamenZangKoor

Praathuis, OLV van Lourdeskerk Prins Bernhardlaan 66, Bergen op Zoom, Netherlands

Het SamenZangKoor zingt de eerste 2 zaterdagen van de maand in de 17.00 uur viering van de OLV van Lourdeskerk. Ook luistert zij bijzondere vieringen op, olv van Gerard Akkermans. Voel je welkom om mee te komen zingen.

On the Move

Bij On the Move horen gekke spellen, een momentje serieus bij de preek en een stoere uitsmijter. Een gezellige avond met andere tieners, rond een thema uit jouw leven of het geloof. Kom je een keer kijken?

Uitvaart Antonia Maria Johanna (Tonny) Augustijn-Willigers

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

Zaterdag 13 april om 13.30 uur nemen we afscheid van Antonia Maria Johanna (Tonny) Willigers, weduwe van Johannes Adrianus Cornelis Augustijn in de Stadskerk St.-Gertrudis Grote Markt 10 te Bergen op Zoom. Zij overleed vrijdag 5 april op 90-jarige leeftijd en woonde in Moerstraten.

Zaterdagviering | Viering met vier koren in het teken van verbinden

We komen op zaterdag samen om te bidden en te vieren. Dat brengt ons dichter bij God en versterkt ons geloof. In een viering hoor je verhalen die inspireren en kun je geraakt worden door de muziek.