Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

In de St.-Gertrudiskerk is tot Pasen de tentoonstelling Compassie. Op woensdag, zaterdag en zondag van 13.00 tot 16.30 uur te bezoeken.

Eucharistieviering in het Pools

Parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes Prins Bernhardlaan 66, Bergen op Zoom, Netherlands

Iedere zondag viert de Poolse gemeenschap uit de regio de Eucharistie in het Pools. Neem voor reserveren en informatie contact op met Erik Akkermans.

Viering

We komen samen om te bidden en te vieren. Dat brengt ons dichter bij God en versterkt ons geloof. In een viering hoor je verhalen die inspireren en kun je geraakt worden door de muziek.

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

Première Paasfilm “Welkom thuis”

ZuidWestTV , Netherlands

Woensdag 13 maart 19.30 -21.30 uur in het Eventum, Dr. Ir. van Veenweg 8 in Bergen op Zoom. Meld je aan bij info@lievevrouweparochie.nl of bij het Parochiecentrum: 0164-233574.

Repetitie LieveVrouweCantorij

Cantatorium, St.-Gertrudiskerk Grote Markt 10, Bergen op Zoom, Netherlands

De LieveVrouweCantorij zingt in uitvaart- en huwelijksvieringen in beide kerken. En in seniorenvieringen en op verzoek in andere vieringen. Het koor staat onder leiding van Gunita Kronberga. Voel je welkom om mee te komen zingen.

Alpha

ZuidWestTV , Netherlands

Alpha is gratis en is wekelijks op donderdag van 18.00 tot 21.00 uur bij de Eventum, Dr Ir van Veenweg 8, 4612 PE Bergen op Zoom. Alpha start op 11 januari, de laatste avond is op 21 maart. Op zaterdag 17 februari is een hele dag gepland.

ReliVisie

ZuidWestTV , Netherlands

Op vrijdag (om de 2 weken) om 10.00 uur is er op ZuidWest TV een uitzending van ReliVisie.

Uitvaart Petrus Maria Emile (Pierre) Bogers

Vrijdag 15 maart om 10.30 uur nemen we afscheid van Petrus Maria Emile (Pierre) Bogers, echtgenoot van M.C. (Riet) Bogers-Vreeven in de parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes, Prins Bernhardlaan 66 te Bergen op Zoom. Hij verleed zaterdag 9 maart op 82 jarige leeftijd en woonde in Bergen op Zoom.

Uitvaart Johanna Wilhelmina Hoogvliets-van Vuuren

RK Begraafplaats Mastendreef, Bergen op Zoom

Vrijdag 15 maart om 14.30 uur nemen we afscheid van Johanna Wilhelmina Hoogvliets-van Vuuren op de begraafplaats Mastendreef te Bergen op Zoom. Zij overleed vrijdag 8 maart op 85 jarige leeftijd en woonde in Bergen op Zoom.

Zaterdagviering

We komen op zaterdag samen om te bidden en te vieren. Dat brengt ons dichter bij God en versterkt ons geloof. In een viering hoor je verhalen die inspireren en kun je geraakt worden door de muziek.