Weergaven navigatie

Evenement weergaven navigatie

Vandaag

Zaterdagviering

Parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes Prins Bernhardlaan 66, Bergen op Zoom, Netherlands

We komen op zaterdag samen om te bidden en te vieren. Dat brengt ons dichter bij God en versterkt ons geloof. In een viering hoor je verhalen die inspireren en kun je geraakt worden door de muziek.

Zondagviering in Sint-Catharinakapel

Sint-Catharinakapel Sint-Catharinaplein 21, Bergen op Zoom, Ingang poort Klaverstraat, Netherlands

We komen op zondag samen om te bidden en te vieren. Dat brengt ons dichter bij God en versterkt ons geloof. In een viering hoor je verhalen die inspireren en kun je geraakt worden door de muziek.

Zondagviering St.-Gertrudiskerk

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

Zondagviering in de OLV van Lourdeskerk

Doopviering Kiki van der Kraan

In deze viering wordt Kiki van der Kraan gedoopt. Zij gaat hierdoor bij de kerk horen.  Kiki wordt gezegend om te leven in het voetspoor van Jezus.

Eucharistieviering in het Pools

Iedere zondag viert de Poolse gemeenschap uit de regio de Eucharistie in het Pools. Neem voor reserveren en informatie contact op met Erik Akkermans.

11.00 uur Welkomstviering | Relieken van Bernadette naar Bergen op Zoom

Dinsdag 23 april komen de relikwieën van de h. Bernadette Soubirous uit Lourdes naar de OLV van Lourdeskerk. Er is om 11.00 uur een welkomstviering en om 19.00 uur een Eucharistieviering met aansluitend een lichtprocessie door de wijk.

19.00 uur Eucharistieviering met een lichtprocessie door de wijk.

Dinsdag 23 april komen de relikwieën van de h. Bernadette Soubirous uit Lourdes naar de OLV van Lourdeskerk. Er is om 11.00 uur een welkomstviering en om 19.00 uur een eucharistieviering met aansluitend een lichtprocessie door de wijk.

Middaggebed met Aanbidding

Sacramentskapel, St.-Gertrudiskerk Grote Markt 10, Bergen op Zoom, Netherlands

Oecumenisch middaggebed met Aanbidding om 12.15 uur in de Sacramentskapel, ingang Grote Markt. Vanaf april maandelijks iedere vierde woensdag.

Lofprijs- en gebedsavond

Grot OLV van Lourdeskerk Prins Bernhardlaan 66, Bergen op Zoom

De gebedsavonden bestaat uit gebed, zang, stilte en een lezing over de Bijbel. Centraal staat het luisteren naar God. Doel is het groeien in eenheid met elkaar en verbondenheid met God die van ons houdt.
Elke 2de en 4de woensdag van de maand in de Grot van de OLV van Lourdeskerk

Repetitie LieveVrouweCantorij

Cantatorium, St.-Gertrudiskerk Grote Markt 10, Bergen op Zoom, Netherlands

De LieveVrouweCantorij zingt in uitvaart- en huwelijksvieringen in beide kerken. En in seniorenvieringen en op verzoek in andere vieringen. Het koor staat onder leiding van Gunita Kronberga. Voel je welkom om mee te komen zingen.