Gezinsvieringen zondag 18 juli “Samen vieren we vakantie”

door | jul 5, 2021 | Alle leeftijden, Nieuws | 0 Reacties

In deze slotvieringen St-Gertrudiskerk 09.30 uur en OLV van Lourdeskerk 11.00 uur vieren we samen dat het bijna vakantie is. Jezus zegt dat het goed is om af en toe uit te rusten.
Samen vieren

We zijn blij dat we in de gewone zondagsvieringen nu met gezinnen én andere parochianen samen kunnen vieren.
In de vieringen zijn er een aantal momenten waarop de kinderen centraal staan.
Kinderen mogen een schepje of emmertje of andere strand- of vakantiespullen meenemen naar de viering.

Voorgangers

Pastoor Paul Verbeek en pastor Fredi Hagedoorn gaan samen voor.
De muziek van HMR en het Samenzangkoor is voor Eerste Communicantjes, bezoekers van de gezinsvieringen én vormelingen herkenbaar.

Aanmelden

Aanmelden voor de viering in de St.-Gertrudiskerk is aangeraden, telefonisch (233574) op alle werkdagen van 09.00 uur tot 15.30 uur (behalve op vrijdagmiddag) of via WhatsApp bij pastor Fredi Hagedoorn: 06-27420542.
Aanmelden voor de viering in de OLV van Lourdeskerk is verplicht op werkdagen tussen 09.30 en 11.30 uur via 0164-234867 of via WhatsApp bij pastor Fredi Hagedoorn: 06-27420542.