Stadskerk Sint Gertrudis

Vandaag

21.30 uur Nocturne in de St.-Gertrudiskerk

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

21.30 uur Nocturne Muziek, lezingen uit de donkere metten van de Goede Week. Voorganger: pastoor Paul Verbeek en muziek HMR

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

In de St.-Gertrudiskerk is tot Pasen de tentoonstelling Compassie. Op woensdag, zaterdag en zondag van 13.00 tot 16.30 uur te bezoeken.

Orgelconcert St.-Gertrudiskerk

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

Op zondagmiddag 17 maart a.s. is er in de Gertrudiskerk weer een orgelconcert in het aanbod van de Gertrudis Cultuurstichting (GCS). Het concert wordt gegeven door de organist Petra Veenswijk, organist aan de Maria van Jessekerk in Delft.

Zondagviering St.-Gertrudiskerk

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

We komen op zondag samen om te bidden en te vieren. Dat brengt ons dichter bij God en versterkt ons geloof. In een viering hoor je verhalen die inspireren en kun je geraakt worden door de muziek.