Stadskerk Sint Gertrudis

Evenementen at this locatie
Vandaag

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

We komen op zondag samen om te bidden en te vieren. Dat brengt ons dichter bij God en versterkt ons geloof. In een viering hoor je verhalen die inspireren en kun je geraakt worden door de muziek.

Egidiusgebed

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

Gebedsviering volgens de spiritualiteit van Sant'Egidio. In deze lekengemeenschap draait het om gebed en vriendschap met de armen.