Geloofsverdieping

In de Lievevrouweparochie zijn allerlei groepen die samen hun geloof verdiepen. Door boeken te bespreken, kerken te bezoeken of samen met een pastor de bijbel verder te bestuderen. De meeste groepen komen eens per maand samen. Wil jij ook groeien in je geloof? Zoek een groep uit die goed bij je past. Iedereen is welkom!

Voor alle leeftijden

Verschillende groepen

Zet een stap
in jouw geloof

Ontmoeten, lezen en verdiepen

Lees en gespreksgroep jong volwassenen

Houd je van lezen? En van een goed gesprek over hoe je een stap verder kunt zetten in je geloof? Doe dan mee aan de leesgroep. Samen met maximaal 15 andere twintigers, dertigers en veertigers lees en bespreek je inspirerende teksten. Maandelijkse bijeenkomst op dinsdagavond van 20.00 – 22.00 uur bij een van de deelnemers thuis. Start in september. De avonden worden geleid door Paul Neelissen (theoloog). Wil je ook meedoen? Meld je aan via het formulier hieronder!

De Brongroep

De leden van de Brongroep gaan samen in gesprek over zingevingvragen en levensbeschouwelijke onderwerpen. Nieuwe deelnemers zijn van harte welkom, religie of afkomst is niet relevant. Ook mensen die niet gelovig zijn mogen zich aansluiten bij de groep.
De Brongroep komt iedere eerste dinsdag van de maand van 10.00 – 12.00 uur bij elkaar in het Parochiecentrum onder leiding van Marinette Boulanger. Wil je ook meedoen? Meld je aan via het formulier hieronder!

Wil jij je je verder verdiepen in je geloof? Er is altijd een groep waar je jezelf in thuis zult voelen. Geef je op!

Waar wil je aan meedoen?