Parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes

Evenementen at this locatie
Vandaag

Eucharistieviering | Palmprocessie in de OLV van Lourdeskerk

Parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes Prins Bernhardlaan 66, Bergen op Zoom, Netherlands

We komen op zondag samen om te bidden en te vieren. Dat brengt ons dichter bij God en versterkt ons geloof. In een viering hoor je verhalen die inspireren en kun je geraakt worden door de muziek.

Eucharistieviering in het Pools

Iedere zondag viert de Poolse gemeenschap uit de regio de Eucharistie in het Pools. Neem voor reserveren en informatie contact op met Erik Akkermans.

19.00 uur Eucharistieviering | Witte Donderdag in de OLV van Lourdeskerk

19.00 uur Eucharistieviering | Witte Donderdag. Aansluitend aan de Witte Donderdagviering is er nog geruime tijd voor Stille Aanbidding. Het Allerheiligste wordt uitgesteld voor wie wil waken en het lijden van Jezus wil overdenken.

21.30 uur Stille Zaterdag | Paaswake

21.30 uur Stille Zaterdag | Paaswake Voorgangers: pastoraal team Muziek: Kerkkoor Onze Lieve Vrouw van Lourdes

Doopviering Cain Elst

In deze viering wordt Cain Elst gedoopt. Hij gaar hierdoor bij de kerk horen. Cain wordt gezegend om te leven in het voetspoor van Jezus.

Eucharistieviering in het Pools

Zaterdagviering

We komen op zaterdag samen om te bidden en te vieren. Dat brengt ons dichter bij God en versterkt ons geloof. In een viering hoor je verhalen die inspireren en kun je geraakt worden door de muziek.

KRO NCRV Eucharistieviering

De Eucharistievieringen komen uit alle delen van het land. De bisdommen hebben ervoor gekozen iedere week de vitaliteit van geloof en kerk vanaf wisselende locaties te laten zien. Vanaf 09.45 uur wordt er een geloofsgesprek uitgezonden dat als context dient voor de aansluitende Eucharistieviering.