Praathuis, OLV van Lourdeskerk

Evenementen at this locatie
Vandaag

On the Move

Praathuis, OLV van Lourdeskerk Prins Bernhardlaan 66, Bergen op Zoom, Netherlands

Bij On the Move horen gekke spellen, een momentje serieus bij de preek en een stoere uitsmijter. Een gezellige avond met andere tieners, rond een thema uit jouw leven of het geloof. Kom je een keer kijken?

Palmpaasstokken maken

Op woensdag 20 maart maken we tussen 14.00 en 16.00 uur palmpaasstokken in het Praathuis in de OLV van Lourdeskerk.

On the Move

Repetitie SamenZangKoor

Het SamenZangKoor zingt de eerste 2 zaterdagen van de maand in de 17.00 uur viering van de OLV van Lourdeskerk. Ook luistert zij bijzondere vieringen op, olv van Gerard Akkermans. Voel je welkom om mee te komen zingen.

Repetitie SamenZangKoor