Stadskerk Sint Gertrudis

Evenementen at this locatie
Vandaag

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

In de St.-Gertrudiskerk is tot Pasen de tentoonstelling Compassie. Op woensdag, zaterdag en zondag van 13.00 tot 16.30 uur te bezoeken.

21.30 uur Nocturne in de St.-Gertrudiskerk

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

21.30 uur Nocturne Muziek, lezingen uit de donkere metten van de Goede Week. Voorganger: pastoor Paul Verbeek en muziek HMR

15.00 uur Paasspel voor families met kinderen in de St.-Gertrudiskerk

Stadskerk Sint Gertrudis Grote Markt 10, Bergen op Zoom

Zaterdagmiddag 30 maart is er om 15.00 uur een Paasspel voor families met kinderen. In de St.-Gertrudiskerk lopen we mee met de vrienden van Jezus. Zij begrijpen niet waarom Hij is gestorven. Onderweg laten ze zien wat ze met Jezus hebben meegemaakt. Loop je ook mee?