2 januari 2021 Zin op Zaterdag Een nieuw begin

door | dec 24, 2020 | Nieuws | 0 Reacties

Thema: Een nieuw begin Zaterdag 2 januari 2021 om 19.00 uur in de St.-Gertrudiskerk De viering vindt plaats in de St.-Gertrudiskerk om 19.00 uur op zaterdag 2 januari 2021. Reserveren is verplicht vanwege de coronapandemie. Op werkdagen (behalve op vrijdagmiddag) op telefoonnummer 0164 233 574.
Een nieuw begin

We zijn begonnen aan een nieuw jaar. Een nieuw begin met nieuwe kansen, mogelijkheden en uitdagingen. Maar spreken we eigenlijk wel van een nieuw begin, of borduren we voort op wat er al was, want we nemen immers wie we zijn aan ervaringen en talenten steeds weer met ons mee. In deze viering staan we stil bij dit nieuwe begin en wat dat voor een ieder van ons betekent. Als u dat wilt, kunt u een eigen bede in de voorbede voorbereiden. We nodigen u van harte uit dit begin van het nieuwe jaar met ons mee te vieren.

Zin op Zaterdag staat voor:

verbinding- verdieping- vernieuwing!
De Lievevrouweparochie wil eigentijdse, inspirerende bijeenkomsten organiseren voor mensen die elkaar willen ontmoeten, om samen met anderen spiritualiteit en zingeving te beleven. De bijeenkomsten hebben steeds een ander thema en vinden plaats op iedere 1e zaterdag van de maand in de St.-Gertrudiskerk.

De toegang is gratis, een vrije bijdrage wordt op prijs gesteld.
U bent van harte welkom.

Reliek van Bernadette komt naar Bergen op Zoom

Een schrijn met een reliek van de Heilige Bernadette Soubirous komt in april vanuit Lourdes naar Nederland en doet dan veertien bijzondere kerken en bedevaartplekken aan. De reliek is op dinsdag 23 april in de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. Zo kan iedereen die niet naar het heiligdom in Zuid-Frankrijk kan gaan, de genaden van Lourdes hier beleven.