Actie kermisexploitanten gaat verder

door | mrt 4, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

We zijn nog niet klaar met de attenties voor de kermisexploitanten. Door het bekend worden van de actie, krijgen we nieuwe tips voor nieuwe adressen. Ook bij hen gaan we een attentie brengen.

Door de bescheiden opstelling van de kermis exploitanten gaan we voor de derde keer op stap. Bij de eerste keer hadden we nog niet alle adressen.  De foto’s zijn van de tweede bezorgronde. Het raakt ons diep hoe een teken van verbonden zijn onder het motto met elkaar voor elkaar goed kan doen.

Nieuwe actie voor Pasen

Als nieuwe actie willen we de werknemers van Saver in het zonnetjes zetten. Het is een groep die op de achtergrond zorg draagt voor onze veiligheid en gezondheid. Immers een schone stad betekent heel veel. Het ophalen en ruimen van afval vanwege de pandemie vraagt extra zorg. Daar willen we als Lievevrouweparochie extra bij stil staan. De raderen draaien voor een passende attentie en we brengen het aantal werknemers nu in kaart.

Meedoen met een donatie

Voor de actie voor Saver vragen we jou om hulp. Je kunt meedoen met een donatie. We hopen de actie voor Pasen te doen.

Je kunt doneren door een bedrag over te maken op NL 33 INGB 0001 0692 39 tnv R.-K. Lievevrouweparochie ovv Saver. Of je kunt je bijdrage doen via Givt met de volgende QR code:

Hartelijk dank alvast voor je bijdrage!