Bloemenactie voor medewerkers Saver

door | apr 14, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Op woensdagmorgen 21 april hopen we een kleine 40 medewerkers van Saver met een boeket tulpen te verblijden als dank voor hun trouwe inzet in deze moeilijke tijden.

De medewerkers van Saver staan altijd voor ons klaar en dragen mede zorg voor een schone stad en schone wijken. Ook dragen ze zorg voor het ophalen van allerlei materialen die met Covid-19 te maken hebben.
Als Lievevrouweparochie hebben we veel respect voor deze harde werkers.

Tulpen

Op woensdagmorgen zullen ze met hun wagens langs het parochiecentrum aan de Stulemeijerlaan rijden en mogen we hen dankzij uw gulle gift met een bosje tulpen ( de bloem van onze stad) dank je wel zeggen.
We doen het met elkaar en voor elkaar.
In de volgende nieuwsbrief leest u het verslag van deze speciale morgen in april.

Uw pastoor Paul Verbeek

Reliek van Bernadette komt naar Bergen op Zoom

Een schrijn met een reliek van de Heilige Bernadette Soubirous komt 23 april vanuit Lourdes naar de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. Iedereen is welkom om te komen kijken. Er zijn vieringen en de kerk is de hele dag en nacht geopend. Zo kan iedereen Lourdes dicht bij huis beleven.