Communicanten halen €900 op voor Kip en Apie

door | jun 30, 2021 | Kinderen, Nieuws | 0 Reacties

Tijdens de eerstecommunievieringen in mei en juni haalden de communicanten geld op voor de stichting Kip en Apie. Met veel trots kunnen we melden dat ze €900 euro hebben opgehaald.

Het geld is bijeengebracht door de communicanten, die geld verzamelden in hun KipenApie doosje. De doosjes leverden ze in bij hun communieviering. Je kon goed zien dat ze er hun best op hadden gedaan.

Ook de tweede collecte bij de vieringen was bestemd voor Kip en Apie kinderfeestjes. In totaal heeft dit in totaal dus €900 euro opgebracht.

In overleg met de stichting zoeken we nog een moment waarop we de cheque overhandigen.

Reliek van Bernadette komt naar Bergen op Zoom

Een schrijn met een reliek van de Heilige Bernadette Soubirous komt 23 april vanuit Lourdes naar de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. Iedereen is welkom om te komen kijken. Er zijn vieringen en de kerk is de hele dag en nacht geopend. Zo kan iedereen Lourdes dicht bij huis beleven.