Diaken Jan Foesenek 12½ jarig ambtsjubileum

door | sep 22, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Op zondag 10 oktober 2021 hoopt diaken Jan Foesenek zijn 12½ jarig ambtsjubileum te gedenken. Dat gebeurt in een feestelijke Eucharistieviering om 14.00 uur in de parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes, Prins Bernhardlaan 66, 4615 BD Bergen op Zoom.
Zondag 10 oktober 2021 14.00 uur

Pastoor Paul Verbeek zal de voorganger zijn in de viering geassisteerd door de leden van het pastoraal team.
U bent van harte uitgenodigd om mee te vieren.

Receptie in "Het Patronaat"

Aansluitend aan de viering bent u van harte welkom in “Het Patronaat”, Lourdesplein 1, 4615 EX Bergen op Zoom, alwaar de receptie zal plaatsvinden.
“Het Patronaat” is op loopafstand gelegen achter de kerk.

Tijdens deze receptie bent u in de gelegenheid om Jan en zijn vrouw Ria te feliciteren met dit jubileum.
Voorziene eindtijd van de receptie is 17.00 uur.

Uw komst wordt bijzonder op prijs gesteld!

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.