Dieren zegenen in Franciscusgezinsviering

door | sep 28, 2022 | Jongeren, Kinderen, Nieuws | 0 Reacties

Op zaterdag 8 oktober is om 17.00 uur de gezinsviering rond Sint Franciscus in de OLV van Lourdeskerk. Groot nieuws is dat je in deze viering je huisdier of knuffel kunt laten zegenen.
Dieren zegenen

Vlakbij dierendag staan we stil bij dieren. En ook bij de natuur: hoe kunnen we daar goed mee omgaan? Franciscus is daarin een voorbeeld voor ons.
In de viering zegent pastoor Paul Verbeek de door jou meegenomen huisdieren of knuffels.

Muziek

Het Samenzangkoor verzorgt de muziek in de viering. Met liedjes die je misschien nog wel kent van de Eerste Heilige Communie. Of, waar je alvast een keertje naar kunt luisteren, als je komend jaar je Communie wil gaan doen.
Pastoor Paul Verbeek en pastor Fredi Hagedoorn gaan samen voor. Er is die zondag 9 oktober geen KinderWoordDienst in de viering van 11.00 uur.