Digitaal collecteren via Givt

door | sep 18, 2020 | Nieuws | 0 Reacties

Vanaf 25 september kun je via je smartphone meedoen aan de collecte. Dat kan in alle vieringen in de OLV van Lourdeskerk en St.-Gertrudiskerk. Alles wat je nodig hebt is de app van Givt op je telefoon.
Waar vind je Givt?

Download de app via www.givtapp.net/download of zoek ‘Givt’ in de Apple Store of Google Play Store.

Hoe werkt de collecte via Givt?

Geef in de kerk via de zender in de collecteschaal of mandje

1. Kies het bedrag dat je wilt geven
  2. Kies voor ‘Volgende’
  3. Kies voor geven aan een collectemiddel
  4. Haal nu met één simpele beweging je smartphone langs het collectemiddel

De smartphone pikt een signaal op van de zender die in het collectemiddel zit. Als je een internetverbinding hebt, wordt je gift direct verstuurd. Zonder internetverbinding wordt je gift eerst opgeslagen. Zodra je weer verbonden bent met internet en je opent de Givt-app, wordt je gift alsnog verstuurd.

Liever betalen met contant geld? Dat kan!

Wil je liever betalen met contant geld ? Dat blijft natuurlijk mogelijk. Wij willen het je makkelijker maken, maar we gaan je niets verplichten. Met elke bijdrage zijn we blij.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.