Gezinsviering met als thema: Vasten

door | feb 18, 2021 | Kinderen, Nieuws | 0 Reacties

Op zaterdag 27 februari is er om 15.00 uur in de stadskerk van St.-Gertrudis een gezinsviering. Deze viering is speciaal voor gezinnen met kinderen tot en met 12 jaar.

We hebben het samen over de vasten. Dat betekent dat je een tijdje wat minder snoept of televisie kijkt, op weg naar Pasen. Als je dan tijd over houdt, kun je daarmee iets goeds doen voor iemand anders, zoals je papa of mama helpen. Natuurlijk is er ook een verhaal over Jezus. En we luisteren naar liedjes.

Reserveren is nodig

Je kunt voor de gezinsviering telefonisch reserveren op werkdagen bij het Parochiecentrum, tussen 9.00 en 15.30 uur (behalve vrijdagmiddag). Bel naar 0164-233574.

Lekker warm

We hopen dat een warme vieringen wordt! Ook letterlijk, want de St.-Gertrudiskerk kunnen we goed verwarmen. Daarom hebben we speciaal voor deze kerk gekozen. Kom jij ook?

Palmzondag

Op Palmzondag, 28 maart, is er eer een gezinsviering, ook om 15.00 uur in de St.-Gertrudiskerk. Zet je die alvast in je agenda?