Hulp gevraagd voor livestream

door | apr 28, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

We zoeken nieuwe medewerkers, die ons kunnen helpen bij de livestream. We zoeken hulp bij het bedienen van de camera tijdens de vieringen en hulp om de livestream bij parochianen thuis te installeren.
Livestream-team

Nu de livestream in beide kerken werkt, zoeken we versterking van het livestream-team. Dit team zorgt ervoor dat de vieringen in de kerk thuis live te volgen zijn via kerkdienstgemist.nl en www.lievevrouweparochie.nl/livestream.

Wat verwachten we van jou?
Je bent verantwoordelijk voor de regie en bediening van de apparatuur voor de uitzendingen van de vieringen in de kerk. Je kunt overweg met een tablet (of wilt dit leren) en bent bekend met de inhoud van de viering. Volgens een gegeven schema bedien je de camera, zodat alle momenten van de viering goed in beeld komt voor alle parochianen die vanuit huis meevieren. Verder ben je beschikbaar op zaterdagavond, zondagmorgen of op een ander tijdstip (o.a. bij uitvaarten).

Je maakt deel uit van een enthousiast team en bent -zeker in coronatijd- verzekerd van een plek in de kerk. Planning gebeurt altijd in overleg.

Livestream bij mensen thuis

Van diverse kanten bereikte ons het bericht dat er parochianen zijn die ook graag via de livestream verbonden zouden willen zijn bij de vieringen, maar niet weten hoe ze dat kunnen doen. Om mensen thuis wegwijs te maken bij het kijken van de livestream, hebben we hulp nodig. Wil jij andere parochianen hierbij helpen? Meld je dan aan.

Wat verwachten we van jou?
Je helpt parochianen de website van de livestream te vinden. Je stelt deze website desgewenst in als favoriete pagina, zodat de livestream daarna gemakkelijk te vinden is. Je hebt genoeg technische kennis en kunt met laptops, pc’s en tablets overweg.

Wanneer we enkele nieuwe medewerkers gevonden hebben, die kunnen helpen bij het instellen van de livestream, plaatsen we een nieuwe oproep voor parochianen die geholpen willen worden bij de livestream.

Interesse? Meld je aan

Wil je meedoen in het streamteam en/ of mensen thuis helpen bij het aanzetten van de livestream? Meld je aan bij het parochiecentrum: info@lievevrouweparochie.nl of 0164-233574. Diaken Anton Janssen neemt vervolgens contact met je op.