Inschrijving voor de WJD is geopend

door | nov 23, 2022 | Jongeren, Nieuws | 0 Reacties

De inschrijving voor de WJD is geopend. Reis mee langs Parijs, Lourdes, Burgos en Fatima naar Lissabon. Ontmoet honderdduizenden andere jongeren en groei in je geloof. In het promotiefilmpje nodigt parochiaan Esmee van Bragt jongeren uit.

Paus Franciscus nodigt alle jongeren (16-30 jaar) uit voor de Wereldjongerendagen 2023 in Lissabon. En jij kunt daarbij zijn! Wij gaan op weg met het thema dat Paus Franciscus ons heeft aangereikt voor de WJD 2023: “Maria stond op en ging met spoed (Lucas 1,39)”.

Afwisselend programma

Het programma is breed waarin vieren, bidden, zingen, eten, sporten, je geloof verdiepen, samen lol maken en nieuwe mensen en culturen leren kennen allemaal een plaats krijgen.
Meer informatie en het uitgebreide reisprogramma: www.wjd.nl/de-reisopties/4bisdommen

Over de WJD

De Wereldjongerendagen (WJD) is het grootste jongeren-event ter wereld en één van de grootste internationale evenementen van de Katholieke kerk. Om de twee à drie jaar komen honderdduizenden – soms wel miljoenen! – jongeren vanuit alle continenten bijeen, om het katholieke geloof te vieren.

Meer informatie

Download hier de folder met reisinformatie: www.lievevrouweparochie.nl/wp-content/uploads/2022/11/wjd23-folder-3luik-4bisdommen.pdf
Schrijf je voor 31 mei hier in: www.huisvoordepelgrim.nl/reisaanbod/wjd
Bekijk het promotiefilmpje ook hier: https://www.youtube.com/watch?v=Q0YGVNB5HUI
Een verslag van Wereldjongerendag (foto: bisdom Rotterdam), afgelopen zondag in Rotterdam, waar Esmee ook de reis mocht presenteren, kun je nalezen op: www.bisdomrotterdam.nl

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.