Kerst- en nieuwjaarsgroet

door | dec 29, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Het pastoraal team en het parochiebestuur wensen je een zegenrijk Kerstfeest en alle goeds en vooral gezondheid voor 2022!

Na afloop van de Kerstvieringen is de Kerstkaart uitgereikt. Op de Kerstkaart staat een gebed van pastoor Paul Verbeek, dat hij geschreven heeft rond het thema van dit jaar: “Komt allen tezamen!”.

Licht van Bethlehem

Op de kaart staat het licht van Bethlehem afgebeeld. Meer hierover lees je meer in dit onderwerp van de week: Licht van Bethlehem in Bergen op Zoom

Je kunt de kaart via de knop hieronder downloaden en zelf uitprinten.