Kerstfolder 2022

door | dec 7, 2022 | Nieuws | 0 Reacties

In de kerstfolder staan alle vieringen en activiteiten met kerst en oud en nieuw opgenomen. De folder ligt komend weekend gedrukt in beide kerken en op het parochiecentrum. De folder is nu al te downloaden.
Laat ons gaan zien

Met Kerstmis vieren we het grote feest van de geboorte van Jezus, onze Heer. Het kleine kind krijgt al meteen bijzonder bezoek.  De herders zijn nieuwsgierig geworden na de verschijning van de engelen. “Laat ons gaan zien!” zeggen ze. De engelen nodigen ook ons uit om te gaan kijken naar de Kerststal. Samen. Wat zien we als we naar de Kerststal gaan?
Laat ons gaan zien en van dichtbij naar Hem kijken. Zodat we daarna, gesterkt door het Wonder, de wereld in gaan. Om daar in woord en daad te getuigen van het goede nieuws.

Kerstfolder

In deze folder presenteren we vieringen en activiteiten rond Kerstmis en Nieuwjaar in de Lievevrouweparochie van Bergen op Zoom. De vieringen staan op datum vermeld.
Download hier de Kerstfolder: www.lievevrouweparochie.nl/wp-content/uploads/2022/12/Kerstfolder-2022-def.pdf

Reliek van Bernadette komt naar Bergen op Zoom

Een schrijn met een reliek van de Heilige Bernadette Soubirous komt 23 april vanuit Lourdes naar de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. Iedereen is welkom om te komen kijken. Er zijn vieringen en de kerk is de hele dag en nacht geopend. Zo kan iedereen Lourdes dicht bij huis beleven.