Kerstkaart en nieuwjaarswensen

door | jan 6, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Het pastoraal team en het parochiebestuur wensen u/jou een Zalig Kerstmis, Zalig Nieuwjaar en voor het jaar 2021 alle goeds toe.
Extra exemplaren

Na afloop van de Kerstvieringen is in beide kerken de Kerstkaart uitgereikt. Op de Kerstkaart staat een gebed van pastoor Paul Verbeek, naar het Kerstthema “Omdat er voor hen geen plaats was”.
Extra exemplaren, ook voor andere parochianen die niet zelf naar de kerk kunnen komen, zijn nog mee te nemen uit beide kerken en het parochiecentrum.
En natuurlijk de Kerst- en nieuwjaarswensen van het team en parochiebestuur.

Reliek van Bernadette komt naar Bergen op Zoom

Een schrijn met een reliek van de Heilige Bernadette Soubirous komt 23 april vanuit Lourdes naar de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. Iedereen is welkom om te komen kijken. Er zijn vieringen en de kerk is de hele dag en nacht geopend. Zo kan iedereen Lourdes dicht bij huis beleven.