Kijkcijfers geloofsgesprek en TV Mis op 7 augustus 2022

door | aug 10, 2022 | Nieuws | 0 Reacties

Op zondag 7 augustus was de uitzending van het geloofsgesprek met pastor Fredi Hagedoorn en de TV Mis vanuit de Parochiekerk Onze Lieve Vrouw van Lourdes.
Bij “uitzending gemist” nog terug te kijken

Beide uitzendingen waren op NPO2. Bij “uitzending gemist” kunnen deze nog worden teruggekeken. Van harte aanbevolen als u deze niet hebt gezien.

Met deze uitzendingen bereiken we “een grote parochie” en de inmiddels ontvangen reactie uit den lande waren hartverwarmend. De kijkcijfers zijn doorgegeven door de KRO/NCRV. Het geloofsgesprek met pastor Fredi Hagedoorn trok 84.000 kijkers en voor de Mis waren dat er 124.000. Onze parochie is hiermee landelijk weer in beeld gebracht.