Kinderwoorddienst op zondag 4 en 18 december

door | nov 29, 2022 | Kinderen, Nieuws | 0 Reacties

Ook bij de Kinderwoorddienst (KWD) bereiden we ons tijdens de Advent voor op Kerstmis. Lees hier hoe de werkgroep dat de komende twee bijeenkomsten doet.
Kerstkribje

Jezus werd geboren in een kribbe. Dat is geen gewone wieg. Maar hoe die er wel uit zag, leer je op 4 december. Dan maken we een kerstkribje. Die kun je de week erna meebrengen naar de kerk. Dan zegent Pastoor Paul Verbeek alle kerstkribjes die we meenemen. Je ouders nemen natuurlijk ook een kribje mee! Let op: de viering op 11 december begint om 10 uur, en wordt live op TV uitgezonden.

Verrekijker

Wat kun je met een verrekijker? Ver kijken, natuurlijk! En het kindje Jezus veel beter zien! Want daar kijken we naar uit! Op zondag 18 december maken we een verrekijker. Die heb je nodig bij de familievieringen op Kerstavond. Die zijn om 17.00 uur in de OLV van Lourdeskerk, en om 19.00 uur in de St-Gertrudiskerk.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.