Kleine sculptuur van Maria en Bernadette te koop

door | feb 24, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Er is een kleine sculptuur in metaal vervaardigd van het beeld van Maria met Bernadette, dat in de zijtuin staat van de parochiekerk OLV van Lourdes. De sculptuur is via voorintekening te koop.
Sculptuur

De grote sculptuur van Maria met Bernadette is bij het vijfentwintigjarig priesterjubileum van pastoor Paul Verbeek in 2019 geschonken door Paul aan de parochie. De beeltenis is vervaardigd in kortenstaal. De kleine sculpturen die nu gemaakt zijn, zijn gemaakt van staal. Met de aankoop steun je de Lievevrouweparochie.

Te koop op voorintekening

De sculptuur van Maria met Bernadette kost € 25,00. Voorintekening kan bij mevr. Tilly Meijer op werkdagen tussen 9.30 en 11.30 uur tel. 234867. Als er telkens vijfentwintig intekenaars zijn, worden de sculpturen vervaardigd door Richard Bouwmeester, waarna ze zijn af te halen op het secretariaat van de OLV van Lourdeskerk, Pr. Bernhardlaan 66.

Laatste gebedenboeken te koop

In de Lievevrouweparochie zijn nog enkele exemplaren van het gebedenboek ‘Van Maria Lichtmis tot Pinksteren’ te koop in beide kerken en op het Parochiecentrum voor € 5

Reliek van Bernadette komt naar Bergen op Zoom

Een schrijn met een reliek van de Heilige Bernadette Soubirous komt 23 april vanuit Lourdes naar de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. Iedereen is welkom om te komen kijken. Er zijn vieringen en de kerk is de hele dag en nacht geopend. Zo kan iedereen Lourdes dicht bij huis beleven.