Klusgroep in het zonnetje

door | okt 20, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

De klusgroep van de OLV van Lourdeskerk bestaat twintig jaar. Pastoor Paul Verbeek bracht hen namens het team een attentie.

De klussers van de klusgroep komen iedere donderdagmiddag samen in hun klusruimte van de kerk. Ze zorgen ervoor dat het interieur van de kerk in orde blijft. Ze werkten bijvoorbeeld mee aan het opknappen van het Praathuis, een paar jaar geleden en aan de restauratie van het Sint Jozef altaar. Ook de grotere planken waar de kinderbieb nu op staat, zijn van hun hand.

Attentie

Alle klussers ontvingen een icoon van de Verrijzenis en Hemelvaart en een kaart van St. Elooi. Hij wordt afgebeeld met hamer en aambeeld en is de patroonheilige van allerhande klussers, zoals smeden, slotenmakers en sleutelmakers.

We hopen dat de klussers zich nog lang willen inzetten, veel dank aan jullie allen!