Kort parochienieuws week 14

door | apr 8, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Lees hier het korte nieuws uit de agenda en de opbrengsten.
Opbrengsten

De collectes in het weekend van 20 en 21 maart en 27 en 28 maart (waaronder de gezinsviering en seniorenvieringen) brachten in de kerken € 1058,26 op. Er kwam ook voor € 70,- aan giften binnen. Over de opbrengst van de Paascollecte berichten we op een later moment.

Hartelijk dank voor je bijdrage!

Uit de agenda

Vrijdag 9 april om 10.00 uur op ZuidWest TV een nieuwe uitzending van ReliVisie, vanuit de Protestantse Kerk in Steenbergen.

Op zondag 11 april is Jan Foesenek twaalf en een half jaar diaken. Het feest heeft hij uitgesteld naar een later moment.

Vrijdag 16 april om 19.00 uur Vesperviering in de OLV van Lourdeskerk.

Vrijdag 16 april bijeenkomst van tienergroep On the Move, van 19.15 tot 20.30 uur. Bij goed weer in de tuin van het parochiecentrum, bij slecht weer online via Zoom.

Paasvieringen terugkijken

Kijk de paasvieringen, zoals die zijn uitgezonden op ZuidWest TV terug, via www.zuidwestupdate.nl/tv/relivisie/. De foto bij dit artikel komt uit de Paaswake.

Kijk de livestreams van de kruisweg op Goede Vrijdag en de vieringen op Eerste en Tweede Paasdag vanuit de OLV van Lourdeskerk terug op: https://kerkdienstgemist.nl/stations/2312-OLV-van-Lourdeskerk-Lievevrouweparochie-Bergen-op-Zoom

Overleden

Er zijn geen nieuwe uitvaarten vanuit de Lievevrouweparochie.

Reliek van Bernadette komt naar Bergen op Zoom

Een schrijn met een reliek van de Heilige Bernadette Soubirous komt in april vanuit Lourdes naar Nederland en doet dan veertien bijzondere kerken en bedevaartplekken aan. De reliek is op dinsdag 23 april in de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. Zo kan iedereen die niet naar het heiligdom in Zuid-Frankrijk kan gaan, de genaden van Lourdes hier beleven.