Kort parochienieuws week 15

door | apr 14, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

In dit bericht lees je de voorlopige opbrengst van de Paascollecte, de naam van de overledene en enkele activiteiten voor komende week.
Opbrengst Paascollecte

De paascollecte bracht tot nu toe € 3078,12 op. Hierin zijn de collectes in het Paasweekend in beide kerken, de overschrijvingen en de bijdrages via Givt bij elkaar opgeteld. Ook de gelden die contant naar het Parochiecentrum zijn gebracht, zitten hierbij inbegrepen. Heel hartelijk dank aan ieder die bijgedragen heeft!

Uit de agenda

Vrijdagmiddag 16 april is om 16.00 uur in de St.-Gertrudiskerk de huwelijksviering van Erwin van der Schaft en Caroline Rombout.

Vrijdag 16 april is om 19.00 uur in de OLV van Lourdeskerk de vesperviering in de stijl van de Tibériade.

Vrijdag 16 april om 19.15 uur tienergroep On the Move in de tuin van het parochiecentrum.

Overleden

Vrijdag 16 april nemen we in het crematorium afscheid van Frans Adriaansen, echtgenoot van Adriana Luijks. Hij overleed zaterdag 10 april op 86-jarige leeftijd en woonde in de Ansjovislaan.

Oproepje voor inZOOMen

De redactie nodigt je uit om een stukje in te sturen voor het zomer nummer van het parochieblad InZOOMen. Maximaal 250 woorden. Inleverdatum voor je stukje is vrijdag 7 mei en het blad verschijnt begin juni. Inleveren kan via inzoomen@lievevrouweparochie.nl. Alvast bedankt voor je bijdrage!