Kort parochienieuws week 23

door | jun 9, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Lees hier de opbrengsten van de collecte, de naam van de overledene en de activiteiten uit de agenda.
Opbrengsten

De collecte voor het pastoraat in de parochie, vicariaat en bisdom bracht in het weekend van 29 en 30 mei € 266,60 op. Er kwam ook een gift binnen van € 60,-. Bedankt aan ieder die heeft bijgedragen.

Overleden

Zaterdag 12 juni is in de OLV v. Lourdeskerk de afscheidsdienst van Riet Hazen, weduwe van Piet Dries. Zij overleed vrijdag 4 juni op 95-jarige leeftijd en woonde aan de Vissershaven.

Uit de agenda

Vrijdag 11 juni, uitzending van ReliVisie om 10.00 uur op ZuidWest TV. De uitzending is opgenomen in Lepelstraat (zie foto), bij gelegenheid van de Antoniusnoveen. Met een gesprek met geestelijk verzorger Madeleine Timmermann van Groenhuysen in Roosendaal.