Kort parochienieuws week 5

door | feb 4, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

In dit bericht lees je de opbrengsten van afgelopen week en wijzen we je op de belangrijke activiteiten uit de agenda en eventuele wijzigingen. We noemen ook de naam van de overledene, van wie we afscheid nemen.
Opbrengsten

De collecte voor parochie, vicariaat en bisdom bracht in de kerken en via de website € 345,55 op. Bedankt voor je bijdrage.

Overleden

Vrijdag 5 februari nemen we in het crematorium afscheid van Nel Verdult, weduwe van Piet de Kok. Zij overleed vrijdag 29 januari op 88-jarige leeftijd en woonde Antwerpsestraatweg.

Agenda

Op zondag 7 februari vervalt het gebedsuur met Uitstelling van het Allerheiligste in de St.-Gertrudiskerk, vanwege televisie opnames.

Donderdag 11 februari is om 19.00 uur de gedachtenis van OLV van Lourdes in een eucharistieviering in de OLV van Lourdeskerk. Reserveer vooraf telefonisch.

Zondag 14 februari om 12.00 uur uitzending op ZuidWestTV van de Vastenavendviering vanuit de St.-Gertrudiskerk

Woensdag 17 februari is er om 19.00 uur de viering van Aswoensdag in beide kerken, met een aangepast ritueel: in plaats van het askruisje op het voorhoofd, wordt nu een beetje as gestrooid. Kijk in de agenda op de website voor meer informatie. Telefonisch reserveren is nodig.

Zondag 21 februari start de voorbereiding op de Eerste Heilige Communie.