Kort parochienieuws week 6

door | feb 11, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

In dit bericht lees je de opbrengsten van afgelopen week en wijzen we je op de belangrijke activiteiten uit de agenda en eventuele wijzigingen. Er zijn geen overledenen van wie we deze week afscheid nemen.
Opbrengsten

De collecte voor parochie, vicariaat en bisdom bracht in de kerken en via de website € 590,26 op. Bedankt voor je bijdrage!

Uit de agenda

ReliVisie
Kijk vrijdag 12 februari naar een nieuwe aflevering van ReliVisie op ZuidWestTV. De uitzending komt uit de H. Lambertuskerk te Wouw.

Start voorbereiding Eerste Communie
Zondag 21 februari start de voorbereiding op de Eerste Heilige Communie. Wil je je kind nog aanmelden of heb je nog geen bevestiging ontvangen van je aanmelding? Neem dan contact op met diaken Anton Janssen, antonjanssen@lievevrouweparochie.nl of 06-10578430.