Kort parochienieuws week 7

door | feb 18, 2021 | Alle leeftijden, Nieuws | 0 Reacties

In het korte parochienieuws week 7 lees je de opbrengsten en het belangrijkste korte nieuws van deze week.
Opbrengsten

De collecte voor parochie, vicariaat en bisdom bracht € 275,55 op. De Caritascollecte bracht € 79,95 op. Bedankt voor je bijdrage!

Uit de agenda

Vrijdag 19 februari komt tienergroep On the Move online bij elkaar via Zoom, rond het thema Vasten.

Zondag 21 februari start de voorbereiding voor de Eerste Heilige Communie.

De foto bij dit artikel hoort bij de Vastenactie 2021.

Overleden
De komende week nemen we afscheid van de heer Van de Voorde. Verdere gegevens omtrent de uitvaart volgen via de agenda van de website.