Laatste weekend voor de kerststal

door | jan 6, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Met het feest van de Doop van de Heer sluiten we de kersttijd af, aanstaande zondag. Dit betekent ook dat de mooie kerstversiering in beide kerken met kerststal nog te bewonderen is.

In de OLV van Lourdeskerk iedere werkdag van 09.30 uur tot 11.30 uur en in de St.-Gertrudiskerk op zondagmiddag van 13.30 uur tot 14.30 uur.
Heel veel dank aan de bloemengroepen en de mensen die de kerststal zowel binnen als buiten geplaatst hebben in onze beide kerken. Het ziet er schitterend uit!