‘Lichttocht voor de Vrede’ in Ovezande

door | aug 10, 2022 | Nieuws | 0 Reacties

Inmiddels is het alweer tien jaar geleden dat het beeld van Maria ten Hemelopneming in onze veldkapel aan de Oud Ovezandseweg is geplaatst, en dat deze kapel is ingezegend als Monument van de Vrede door pastoor Paul Verbeek. Dit lustrum willen we graag samen met velen op bijzondere wijze vieren.
Een feestelijke Eucharistieviering

Op zaterdag 13 augustus om 19.00 uur is er een feestelijke Eucharistieviering met als voorganger pastoor/bisschoppelijk vicaris Paul Verbeek. Koren uit de regio zullen hierin samen zingen. Aansluitend aan de viering brengen we Maria in de veldkapel hulde met bloemen en brandende kaarsen. We vragen haar in onze gebeden om vrede voor onze wereld en om steun en kracht voor allen die getroffen worden door oorlog en geweld. Laten we in deze ‘Lichttocht voor de Vrede’ met velen Maria in het licht en de bloemen zetten. We sluiten af met een gezellig samenzijn en drinken koffie en thee bij de veldkapel.

Allen van harte welkom

Ook vanuit de Lievevrouweparochie bent u van harte welkom om mee te vieren en mee te lopen in de ‘Lichttocht voor de Vrede’. De kerk van O.L.V. Hemelvaart vind u aan de Hoofdstraat 58, 4441 AE Ovezande.