LievevrouweFair voor gezinnen met kinderen

door | sep 1, 2021 | Kinderen, Nieuws | 0 Reacties

Op zondag 12 september zijn speciaal alle gezinnen met kinderen uitgenodigd voor de viering en de Fair.

In het startweekend staat zondag 12 september speciaal in het teken van gezinnen met kinderen. In de viering van 11.00 uur in de OLV van Lourdeskerk is er een gesprek met hen.  Aan het einde van de viering krijgen ze een speurtocht uitgereikt, die hen langs afbeeldingen van Maria bij de Fair brengt. Daar ontvangen ze een kleine attentie en mogen ze op het springkussen, terwijl papa en mama op de Fair rondneuzen. Leidsters van de Kinderwoorddienst begeleiden de speurtocht.

Houd er rekening mee dat om 15.00 uur de boekpresentatie van Jan van Wijk op de Fair begint. Meer informatie hierover: www.lievevrouweparochie.nl/nieuws/boekpresentatie-onze-lieve-vrouw-in-bergen-op-zoom/