Meej deez zakdoeken bloeit de Lievevrouweparochie op!

door | jan 21, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Beste Krabben! Zaterdag is ut Neuzebal, anders dan anders. Daarom kunt u dit weekend een zakdoek vor ut bloeie kope.
Zakdoek kopen

Ze zijn d’r in twee soorten: Un Ollandse vor €2,50 en un Bergse vor: €3,30
De 330 is ook ut rekeningnummer voor giften aan onze parochie.
Veul leut meej oew aankoop!

Werkgroep Parochiefair

Koop de gevulde zakdoek na afloop van de vieringen in beide kerken of in het Parochiecentrum, zolang de voorraad strekt.

Vastenavendviering beleef-het-mee-tasje

Ter herinnering: vergeet niet om jezelf vóór 10 februari aan te melden om het beleef-het-mee-tasje te ontvangen van de Vastenavendviering, door je naam en adres te mailen naar vastenavendviering@gmail.com. De Vastenavendviering wordt op zondag 14 februari om 12.00 uur uitgezonden op ZuidWestTV.

Kleurwedstrijd

Kinderen kunnen tot 5 februari meedoen aan de Kleurwedstrijd van de Vastenavendviering. Achterop de kleurplaat staat hoe je hem kunt inleveren. Download de kleurplaat hier.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.