Nadenken over een aanbod voor gezinnen

door | jun 21, 2022 | Kinderen, Nieuws | 0 Reacties

Woensdag 29 juni nodigen we ouders van basisschoolkinderen uit om met ons mee te denken en te dromen. Doel is om te komen tot een nieuw aanbod voor kinderen in de basisschoolleeftijd.

Op woensdag 29 juni is het tijd om te dromen. Wat vind jij belangrijk voor je kinderen? Wat wil je je kinderen meegeven? Welke rol speelt geloof daarbij? Hoe kan de parochie helpen? Als we daar samen over nadenken, ontstaat misschien een vraag en een begin van een antwoord, een aanbod voor kinderen en gezinnen vanuit de Lievevrouweparochie.

Uitgenodigd

Voel je welkom, samen met andere ouders van communicanten, ouders van basisschoolkinderen en medewerkers van kinderwerkgroepen.

Praktisch

Deze avond dromen we samen, kijken we welke vorm past, prikken we een handig tijdstip van samenkomst en spreken we het vervolg af.
Wat & waar: Woensdag 29 juni, 19.45 – 21.15 uur, Praathuis van de OLV van Lourdeskerk, Prins Bernhardlaan 66.
Meld je uiterlijk maandag 27 juni aan via app (pastor Fredi 06-27420542 of diaken Anton 06-10578430) of e-mail: fredihagedoorn@lievevrouweparochie.nl

Reliek van Bernadette komt naar Bergen op Zoom

Een schrijn met een reliek van de Heilige Bernadette Soubirous komt 23 april vanuit Lourdes naar de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. Iedereen is welkom om te komen kijken. Er zijn vieringen en de kerk is de hele dag en nacht geopend. Zo kan iedereen Lourdes dicht bij huis beleven.