Nieuwe groep Biddende Moeders

door | sep 14, 2022 | Kinderen, Nieuws, Volwassenen | 0 Reacties

In Bergen op Zoom start op 1 oktober een nieuwe groep van Biddende Moeders. Biddende (groot)moeders komen over de hele wereld samen om de zorgen over hun kinderen, kleinkinderen en of peetkinderen aan God toe te vertrouwen.
Verenigd in gebed redden we onze kinderen

Biddende Moeders is een gebedsinitiatief voor (groot)moeders. Alle moeders, oma’s en vrouwen met een hart voor kinderen zijn welkom, zowel fysieke als geestelijke moeders. We leggen de namen van onze kinderen in een mandje aan de voet van het kruis. Op deze manier vertrouwen we ze toe aan de zorg van Jezus.

Nieuwe groep

In Bergen op Zoom gaat per 1 oktober een nieuwe groep van Biddende Moeders starten. Dit zal zijn op de maandag bij één van de moeders thuis, deze groep is ook heel geschikt voor moeders die hun kinderen mee willen nemen.
Ook is er een groep van biddende moeders al vele jaren actief, die iedere donderdag van 10 tot 11.30 uur  samenkomt om te bidden. De locatie is de in de St.-Gertrudiskerk aan de Grote Markt 10, in de Sacramentskapel (door de hoofdingang, links om de hoek). Tijdens schoolvakanties komen we niet samen.

Meebidden

Wil je mee bidden voor je kinderen, kleinkinderen of je Peetkinderen? Van harte welkom om aan te sluiten in één van de twee groepen!
Wil je meer informatie of wil je zelf een groepje starten, neem dan contact op met de Regio coördinator van Biddende Moeders West Brabant en Zeeland: Yvonne Fehr, Tel 0164 745012, Mob 06 44009009 of mail naar: yvonnefehrh@gmail.com.