Noveenkaarsen St.-Gertrudis te koop

door | mrt 4, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

In beide kerken zijn grote en kleine noveenkaarsen van St.-Gertrudis te koop. De kaarsen passen bij de noveen tot St.-Gertrudis.
Noveenkaarsen

Er zijn grote en kleine noveenkaarsen. De grote kaars kost € 5,-. Deze kaars brandt negen dagen. De kleine kaars kost € 2,50 en brandt in 3 dagen op.

Het branden van de noveenkaars ondersteunt je noveengebed.

De kaarsen zijn tijdens de openingstijden van de OLV van Lourdeskerk(werkdagen van 9.30-11.30 uur) en na de vieringen te koop. In de St.-Gertrudiskerk kun je de kaarsen na de zondagsviering aanschaffen.