Onderwerp van de week

Samen bouwen en groeien

Als je aan iets nieuws wilt beginnen, is het handig om eerst na te denken.

En om vervolgens een goed basis te leggen voor je plannen. Jezus spreekt hier ook over. Als je een huis wilt bouwen, heb je een goed fundament nodig. Anders wordt het huis dat je daarop bouwt erg wankel en stort het in. En dat wil je natuurlijk niet. Dus moet je een goede basis hebben.
Een goede basis leggen, kun je niet alleen. Dat doe je het best samen. En wat werkt er beter als basis voor een nieuw jaar, dan gezellig samen zijn met een natje en een droogje?

In weekend van 3 en 4 september is de Lievevrouwefair aan de Stulemeijerlaan. Na het grote succes van vorig jaar, is de Fair ook dit jaar twee dagen. Natuurlijk zijn er de bekende producten te koop, met dit jaar speciaal de devotionalia en de bordspelen. Het springkussen is weer terug. Nieuw is dit jaar de fietsversierwedstrijd voor kinderen. Kortom: voor jong en oud is er iets te vinden!

En in alle drie de vieringen starten we het nieuwe werkjaar. Tijdens de vieringen reikt het pastoraal team hun plannen voor het komend jaar uit. Die plannen kunnen we niet alleen realiseren. Samen bereiken we veel meer! Doe jij ook mee? Bouw jij ook mee aan onze parochie en help jij mee om te groeien? Graag ontmoeten we je komend weekend.

Diaken Anton Janssen

R.K.-Lievevrouweparochie

29 augustus 2022

Meer Onderwerpen van de week: