Ook vieringen St.-Gertrudiskerk live te volgen

door | apr 14, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

De vieringen in de OLV van Lourdeskerk zijn al vanaf december j.l. te volgen. Na een periode van testen is nu ook de installatie in de St.-Gertrudiskerk ingeregeld. Vanaf zondag 18 april kun je de vieringen live volgen.

Als je de vieringen thuis wilt bijwonen, kan dat via de website of app van kerkdienstgemist. In een eerder bericht schreven we hoe de app werkt voor de OLV van Lourdeskerk. Dat werkt voor de St.-Gertrudiskerk hetzelfde.

Als je de vieringen via de pc of je smart-TV wilt volgen, kijk dan hier: https://kerkdienstgemist.nl/stations/2369-St-Gertrudiskerk-Lievevrouweparochie-Bergen-op-Zoom.

Vind je het handiger om zowel de beelden van de OLV van Lourdeskerk als de St.-Gertrudiskerk op één pagina te hebben, kijk dan op onze livestream pagina.

Streamteam

Uiteindelijk komt er nog heel wat bij kijken voordat alles geregeld is. Sponsors vinden (dank jullie wel!), Installeren (dankzij Schaapsound prima geregeld), snel internet (duurde wat langer) en vrijwilligers zoeken. Tenslotte nog oefenen met de apparatuur. Dankzij de mensen van het Streamteam, die wekelijks de vieringen verzorgen, zijn we er nu klaar voor!

We bedanken alle mensen die meegeholpen hebben om dit tot stand te brengen.streamingapp Gertrudiskerk