Opbouw LievevrouweFair begonnen

door | sep 8, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

De opbouw van de LievevrouweFair in de tuin van het Parochiecentrum is begonnen. Kom ook op zaterdagmiddag 11 september (13.30 tot 16.00 uur) of zondagmiddag 12 september (12.30 tot 17.00 uur) naar de Burgemeester Stulemeijerlaan 8!

In de tuin van het Parochiecentrum (Burgemeester Stulemeijerlaan 8) zijn de eerste tenten neergezet, voor de LievevrouweFair van komend weekend. Het belooft een mooi weekend te worden, met volop gelegenheid om elkaar te ontmoeten. Geniet van een hapje en drankje en snuffel ondertussen bij de kraampjes, vol nieuwe devotionalia, engeltjes en iconen. Ook zijn er veel zelfgemaakte producten en spullen met het logo van de Lievevrouweparochie te koop. Op zondagmiddag om 16.30 uur is de trekking van de loterij.

Verkoop loten

Tijdens de Fair op 11 en 12 september zijn er ook nog loten te koop. De kosten zijn € 1,00 per stuk of 6 loten voor € 5,00. Er zijn weer mooie prijzen te winnen. De hoofdprijs is net als in voorgaande jaren een diner voor 2. Deze bijzondere en zeer gewilde prijs wordt verzorgd door pastoor Paul Verbeek.

Programma voor kinderen

Op zondag 12 september zijn speciaal alle gezinnen met kinderen uitgenodigd in de viering van 11.00 uur in de OLV van Lourdeskerk en voor de Fair. In de viering is er een gesprek met hen. Aan het einde van de viering krijgen ze een speurtocht uitgereikt, die hen langs afbeeldingen van Maria bij de Fair brengt. Daar ontvangen ze een kleine attentie en mogen ze op het springkussen, terwijl papa en mama op de Fair rondneuzen. Leidsters van de Kinderwoorddienst begeleiden de speurtocht.

Boekpresentatie Jan van Wijk

Op zondag 12 september vanaf 15.00 uur presenteert vice-voorzitter Jan van Wijk zijn nieuwe boek “Onze-Lieve-Vrouw in Bergen op Zoom” op de Fair. Lees er meer over in www.lievevrouweparochie.nl/nieuws/boekpresentatie-onze-lieve-vrouw-in-bergen-op-zoom/

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.