Opening kerststallententoonstelling

door | dec 7, 2022 | Nieuws | 0 Reacties

Zondagmiddag 11 december opent pastoor Paul Verbeek in de St.-Gertrudiskerk de Kerststallententoonstelling. De opening vindt plaats om 14.00 uur. De tentoonstelling blijft staan t/m 8 januari 2023.

De kerststallen zijn afkomstig van alle landen van de wereld, dankzij de familie Goosen. De kerk, de grote kerststal en de tentoonstelling zijn daarna te bezichtigen, dankzij gidsen van SBM en medewerkers van de Lievevrouweparochie.

Openingstijden

De St.-Gertrudiskerk is na 11 december iedere week van woensdag t/m zondag van 13.00 – 16.30 uur te bezichtigen. Er is geen openstelling op 24 en 25 december, maar wel van Tweede Kerstdag t/m 1 januari 2023. De laatste mogelijkheid om de Kerststallen te zien is op zondag 8 januari 2023. Toegang tot de kerk is gratis, een gift wordt op prijs gesteld.