Opening Mariatentoonstelling

door | mei 24, 2023 | Nieuws

In de aanloop naar de Maria Ommegang opent op dinsdagavond 30 mei een bijzondere tentoonstelling met Gastmadonna’s. Deze Mariabeelden uit alle windstreken zullen te zien zijn in de St.-Gertrudiskerk. De openingsavond staat ook in het teken van de Ommegang.

Op 30 mei organiseert de Stichting Maria Ommegang een speciale avond in de St.-Gertrudiskerk, die begint om 19.00 uur. Pastoor Paul Verbeek zal de tentoonstelling met Gastmadonna’s openen. Hij heeft zich weer hard ingespannen om Mariabeelden uit alle windstreken uit binnen- en buitenland naar Bergen op Zoom te krijgen.

De avond staat in het teken van het thema van de komende Maria Ommegang “Jij doet er toe!” Tijdens deze avond zet de Stichting bovendien een aantal mensen extra in het zonnetje, die zich al jarenlang met grote bevlogenheid inzetten voor de Maria Ommegang.

Openingstijden tentoonstelling

De tentoonstelling is na 30 mei ook te bezoeken tijdens openingsuren van de St.-Gertrudiskerk. Dit is rond vieringen en dinsdag t/m zaterdag van 10.00 uur – 16.30 uur en op zondag van 13.00 – 16.30 uur.