Paasvieringen via ZuidWest TV live meevieren

door | mrt 31, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Kijk op Witte Donderdag, Goede Vrijdag en Paaszaterdag om 19.00 uur naar ZuidWest TV en vier met ons mee vanuit huis. Pastoor Paul Verbeek roept je op om thuis actief mee te doen. Download hier de liturgieboekjes.
Zelf meevieren thuis

In het filmpje roept pastoor Paul Verbeek op om thuis de vieringen actief mee te vieren. Door op Witte Donderdag een attentie te brengen naar iemand die dat wel verdiend heeft, door op Goede Vrijdag een kruisbeeld centraal te zetten en dat te eren met een licht of een bloem en door op Paaszaterdag een eigen paaskaars of mooie kaars te ontsteken, als in de viering het Licht van Christus op de Paaskaars ontstoken wordt.

Liturgieboekjes

Verschillende parochianen hebben de afgelopen dagen al het speciale “Vier Pasen”-tasje opgehaald, met daarin de liturgieboekjes van de drie vieringen en een palmtakje. Op Witte Donderdag is het nog mogelijk om zo’n tasje op te halen (bel van te voren even of ze nog op voorraad zijn, tel: 233574). De boekjes voor de drie vieringen kun je hier ook downloaden:

www.lievevrouweparochie.nl/wp-content/uploads/2021/03/202113-Liturgieboekje-Viering-Witte-Donderdag-LVP-2021-A5.pdf

www.lievevrouweparochie.nl/wp-content/uploads/2021/03/202113-Herdenking-Goede-Vrijdag-LVP2021-A5-BoZ.pdf

www.lievevrouweparochie.nl/wp-content/uploads/2020/11/202113-Paaswake-2021-LVP.pdf

ZuidWest TV

ZuidWest TV en ZuidWest FM zijn in heel West-Brabant te ontvangen, zowel in de ether als bij diverse kabelaanbieders. Hieronder een overzicht van alle frequenties.

• Ziggo: kanaal 40
  • KPN: kanaal 1420
  • XS4ALL: kanaal 596
  • Telfort: kanaal 1420
  • Vodafone: kanaal 792
  • Delta en CAIW: kanaal 12
  • Tele2: via menu on-demand, instructie hier
  • Of kijk mee via de Facebookpagina van ZuidWest TV of de Lievevrouweparochie: www.facebook.com/lievevrouweparochie
Overige paasvieringen via Livestream

Op Goede Vrijdag kun je de Kruisweg om 15.00 uur volgen via livestream, vanuit de OLV van Lourdeskerk. Op Eerste Paasdag en Tweede Paasdag kan je om 11.00 uur vanuit huis meevieren met de Paasvieringen in de OLV van Lourdeskerk. Kijk voor al deze vieringen op Kerkdienst gemist: https://kerkdienstgemist.nl/stations/2312-OLV-van-Lourdeskerk-Lievevrouweparochie-Bergen-op-Zoom en klik de goede viering aan. Of kijk via www.lievevrouweparochie.nl/livestream

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.