Parochieblad inZOOMen uitgekomen

door | jun 21, 2022 | Nieuws | 0 Reacties

In dit zomernummer besteden we op de eerste plaats natuurlijk aandacht voor onze kersverse “koninklijk gedecoreerden”.
Voortbestaan van inZOOMen

In aflevering 2 van onze 14e jaargang vielen we bij u binnen met “Code Oranje”. Omdat verspreiding van ons parochieblad onder 14.000 ingeschreven huishoudens van de Lievevrouweparochie volgens ons bestuur een te grote claim legt op de financiën, loopt het voortbestaan van inZOOMen groot gevaar.
Om code rood te voorkomen is er met het bestuur afgesproken dat we op korte termijn een onderzoek doen naar hoe de parochie u het beste kan informeren.

Graag nog een keer uw medewerking.

Tegelijk met aflevering 2 kreeg u een gele klaart waarin we u vroegen aan te geven of u inZOOMen wilde blijven ontvangen, eventueel digitaal.
Wel, u heeft ons niet teleurgesteld! Bijna 1.200 reacties kregen we en nog dagelijks komen er berichtjes binnen.
Stuur uw reactie (als u het nog niet gedaan heeft) alsnog in.

26 juni Maria Ommegang

We blikken vooruit naar Hemelvaart en Pinksteren. Uiteraard leest u ook de aankondiging van onze jaarlijkse Maria Ommegang, die dit jaar, zoals het er nu naar uitziet, weer door onze stad kan trekken. Meer dan ooit beseffen we dat het bestaansrecht van deze dankstoet springlevend is. Maria, die wij in de litanie nog steeds de “Koningin van de Vrede” noemen, willen we in deze tijd immers
dichter bij ons dragen dan ooit.
Natuurlijk zijn er, naast de bijna vaste rubrieken, ook weer een mooi interview en berichten uit allerlei geledingen van onze springlevende geloofsgemeenschap.
Kortom, er is weer genoeg te lezen!

Inleverdatum copy

Mocht u zelf een bijdrage willen leveren voor nummer 4, dan ontvangen we die graag uiterlijk 29 juli.

Lintjesregen 2024

Vandaag was het dan zover. De jaarlijkse traditie om aan vrijwillige medewerkers dankbaarheid te tonen voor hun inzet op allerlei gebieden en hen te belonen met een koninklijke onderscheiding.