Parochienieuws week 27

door | jul 7, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

Lees hier het laatste nieuws uit de parochie.
Uit de agenda

Zondag 11 juli is de laatste viering van de Peuterkleuterkerk “Geef mij je hand”, voor de zomervakantie. Met als thema ‘Een nieuw begin’. Alle peuters en kleuters mogen iets meenemen wat ze ook op vakantie zouden meenemen. Om 9.30 uur in de OLV van Lourdeskerk. Op de foto staat de foto van een eerdere viering.

Donderdag 8 juli is de feestdag van de heilige Marie Adolphine. Zij is afkomstig uit Ossendrecht. OP donderdag is er daarom om 19.00 uur in Ossendrecht een eucharistieviering. Op zondag 11 juli start de stille gebedstocht vanaf de Adolphine-kapel. Aansluitend om 10.30 uur wordt er een eucharistieviering gehouden in de Sint Gertrudis kerk. Pastoor Paul Verbeek is de celebrant in deze viering.

Opbrengsten

De collecte voor parochie, vicariaat en bisdom bracht in het weekend van 26 en 27 juni € 371,45 op. De collecte voor de Maria Ommegang bracht € 573,45 op. Bedankt voor ieders bijdrage.

Overleden

Woensdag 7 juli was in de St.-Gertrudiskerk de uitvaartdienst van Jeanne Kruf, weduwe van Piet Jansen. Zij overleed donderdag 1 juli op 88-jarige leeftijd en woonde  in Zorgcentrum Ter Wal in Lepelstraat.
Vrijdag 9 juli nemen we in de OLV van Lourdeskerk afscheid van Sjef van den Boom, weduwnaar van Lena van der Wegen. Hij overleed vrijdag 2 juli op 94-jarige leeftijd en woonde in verzorgingshuis De Beukenhof in Putte.
Zaterdag 10 juli is in het crematorium de auladienst van Louis van Egeraat, weduwnaar van Joke Mens. Hij overleed zondag 4 juli op 90-jarige leeftijd en woonde in het Nieuwe ABG.