Presentatie Stagiair Wouter Blesgraaf sj

door | sep 22, 2021 | Nieuws | 0 Reacties

In de drie vieringen van afgelopen weekend presenteerde pastoor Paul Verbeek de stagiair priester Wouter Blesgraaf sj. De complete vieringen kun je terugzien op Kerkdienstgemist.

De eucharistieviering in de St.-Gertrudiskerk kun je hier terugzien, de eucharistieviering in de OLV van Lourdeskerk hier.

Reliek van Bernadette komt naar Bergen op Zoom

Een schrijn met een reliek van de Heilige Bernadette Soubirous komt 23 april vanuit Lourdes naar de OLV van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. Iedereen is welkom om te komen kijken. Er zijn vieringen en de kerk is de hele dag en nacht geopend. Zo kan iedereen Lourdes dicht bij huis beleven.